
Centrala telefoniczna
12 marca 2020Liderami sprzedaży centrali telefonicznych na rynku są Platan, Slican i Panasonic, które mają bardzo duże doświadczenie w wytwarzaniu centrali telefonicznych oraz szeroką ofertę modeli tych urządzeń dla każdego przedsiębiorstwa.
Centralki telefoniczne – czy są niezbędne?
Centralka telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas wymieniania informacji. Centralki telefoniczne pozwalają zaoszczędzić więcej czasu osób dzwoniących, uprościć pracę przedsiębiorstwa oraz w wielkim stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Każda centralka telefoniczna umożliwia przełączanie na numery wewnętrzne rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnątrz firmy bez żadnych kosztów (w sieci centrali) oraz dyskryminację rozmów wychodzących polegających na wyłączeniu wyjść na rozmowy komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centrala daje możliwość przyznania każdemu abonentowi wewnętrznego numeru dozwolonego, który zezwala na rozmowy zewnętrzne. Posiada również taryfikację połączeń, które zostają zapisane w pamięci centrali dzięki czemu istnieje możliwość sprawdzenia takich danych jak numer wewnętrzny i zewnętrzny, przybliżony koszt oraz godzina rozmowy.