W biznesie ważna jest reklama – zlecaj kampanie agencji marketingowej

24 maja 2020

Agencja marketingowa Kraków rozwiąże Twoje problemy

Akcje reklamowe winny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy dystrybutorem, producentem czy usługodawcą. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na utworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. reklamy, jednakże mniejsze firmy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja reklamowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja reklamowa to zespół twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności przydatnych w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w sieci (filmy i animacje viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą zlecić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, folderów, billboardów bądź plakatów. Agencja marketingowa napisze także przyciągające, unikatowe wpisy na stronę internetową firmy, jak również zaplanuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak Instagram, Facebook lub Twitter.

Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi zajmującemu się promocją. Jeśli więc nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji lub targów wymagających przeważnie skrupulatnego planowania, takie obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu wykwalifikowanego i zżytego ze sobą zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej zorganizowanie warsztatów integracyjnych lub przygotowanie planu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Umożliwi to powierzenie wszystkich czynności marketingowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.

Dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]