
Pozycjonować, jak to łatwo powiedzieć
17 lipca 2018Więcej o pozycjonowaniu stron internetowych Kraków na seo4.net/pozycjonowanie-stron/
Pozycjonowanie to rozmaite czynności dążących do zwiększenia widoczności stron w bezpłatnych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w SERP, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia dochodów firmy. Innym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, produktu czy też usługi.
Algorytm Google analizuje każdą witrynę internetową pod kątem plus minus 200 różnych faktorów. Wynik tej ewaluacji warunkuje to, na której pozycji strona lub jej podstrona wyświetli się internaucie w SERP na dane słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe specjaliści do spraw SEO uważają m.in. PageSpeed, linkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne), jak również jakość contentu.
Wyszukując w wyszukiwarce Google jakąkolwiek frazę, internauta dostaje wykaz stron, które algorytm uznał za najbardziej dopasowane do wpisanego hasła. Jakie strony wyświetlają się w wynikach najwyżej? W głównej mierze te, których treść jest bardzo rozbudowana i dobrze wypełniona przemyślanymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest też szybkość ładowania się strony (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i na komputerze), poprawnie zoptymalizowany kod HTML, a także ilość portali www publikujących odnośniki do naszej strony.
Czy powinno się zlecić pozycjonowanie sklepu albo strony www firmie SEO?
Algorytm Google regularnie jest modyfikowany, w związku z tym warto zostawić pozycjonowanie sklepów oraz stron www zawodowcom. Trafnym wyborem jest agencja SEO, która ma kilkuletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich agencjach pracuje szereg ekspertów nie tylko od optymalizacji, ale także copywritingu oraz programowania. Powierzając pozycjonowanie zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które również podniosą przychód firmy.
Pozycjonowanie sklepów oraz stron – usługa pomagająca dotrzeć do ogromnej grupy odbiorców klientów
Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta skierowana do zarządców stron internetowych, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż usług czy produktów przedsiębiorstwa. Decydując się własna działalność niemądrze jest obecnie nie posiadać własnej strony firmowej lub ją utworzyć, natomiast nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanna rywalizacja o pozyskanie kolejnych klientów. Według szacunków aż 97% klientów szuka online informacji o lokalnych usługach, co jasno wskazuje do jak szerokiej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google niesłychanie zwiększa szansę, iż konsument wybierze nasze usługi.
Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]