Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

30 grudnia 2020

Dalsze informacje o tym, jak zatrudnić firmę SEO.

Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić rzetelną agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w podpowiedzi specjalistów.

Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google nakręciło o tym film

Nie można negować, że cała branża SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita praktycznie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo istnienia innych alternatyw, jak m.in. DuckDuckGo, Rambler czy Baidu, nadal liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, na ogół nie jest to możliwe bez wsparcia ekspertów z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki kurs, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Główne cechy dobrej agencji SEO

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem w kolejnych punktach objaśnia, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane frazy,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, np. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
  • zdolność oceny budżetu oraz czasu niezbędnego do zakończenia planowanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy oraz kto jest jego najmocniejszą konkurencją.

Pracownica Google podkreśla też, iż solidna agencja SEO nigdy nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, nieraz dającym pierwsze efekty na ogół po paru miesiącach pracy.