
Google Partner – partner godny zaufania
16 września 2018Google Partner - z pełną ofertą zapoznasz się na seo4.net
Google AdWords jest jedną z najskuteczniejszych metod pozwalających na reklamę w internecie. Opiera się na wyświetleniu użytkownikom linków sponsorowanych o treści dostosowanej do konkretnego wyszukiwania i może podnieść zyski nawet o ponad połowę, jeśli kampania AdWords zostanie właściwie poprowadzona. Wbrew temu, co myśli wielu z nas, zaplanowanie wydajnej kampanii AdWords to sprawa dla sprawdzonych profesjonalistów i bez odpowiednich kwalifikacji okaże się prawie niemożliwe. Dobrze więc zlecić to zaufanej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie będzie to problemem – musimy tylko sprawdzić, czy wybrana firma posiada tytuł Google Partner.
Google Partner – co to jest?
Google Partner to program, jaki internetowy gigant opracował, by zapewnić klientom korzystającym z AdWords profesjonalną pomoc. Opiera się on na przyznaniu agencjom reklamowym specjalnych wskazówek, dzięki którym są one w stanie stworzyć bardziej efektywne kampanie dla swoich klientów. Żeby agencja zdobyła certyfikat Google Partner, jej współpracownicy powinni posiadać certyfikaty Google AdWords, a ona sama powinna udowodnić sprawność w zarządzaniu funduszami strategii. Google nadaje tytuł Google Partner firmie SEO dopiero po dokładnym jej sprawdzeniu. Co więc oznacza on dla klientów?
Google Partner – dlaczego jest to ważne?
Certyfikat Google Partner świadczy o tym, iż specjaliści z wybranej agencji posiadają umiejętności, które umożliwiają dobór najlepszych metod podczas zarządzania kampanią. Poprzez Google Partner otrzymujemy również pewność, iż firma, którą wybierzemy, ma dostęp do rozmaitych nowinek oferowanych przez sieciowego giganta, zaś jej specjaliści uczestniczą w najważniejszych kursach organizowanych przez Google, jak również korzystają z jego pomocy technicznej.
Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]