Gazeta firmowa dla pracowników

23 lipca 2018

Gazeta firmowa – zleć wykonanie fachowcom

Działania marketingowe to istotny element prowadzenia firmy – dzięki nim można wykreować image firmy wśród kupujących, a to przy właściwym opracowaniu z pewnością przyniesie rezultaty w postaci zwiększonych dochodów. Należy jednak pamiętać, iż przedsiębiorstwa mające więcej niż jedną filię muszą także zadbać o to, co są myślą o niej zatrudnieni. Najpopularniejszą techniką komunikacji z załogą od dawna są gazety firmowe. Warto więc powiedzieć o nich parę zdań. Dlaczego są tak chętnie wykorzystywane przez przedsiębiorstwa? Co zazwyczaj jest zawarte w takich wydawnictwach? I – co z pewnością będzie najistotniejsze – komu powierzyć opracowanie gazety firmowej?

Co zawarte jest w gazecie firmowej?

Zadaniem gazety firmowej jest ukazanie pracownikom dobrych stron przedsiębiorstwa, w którym pracują. Dlatego sporo miejsca redaktorzy poświęcają osiągnięciom przedsiębiorstwa i zatrudnionych. Gazeta firmowa musi także przekazywać informacje na temat życia przedsiębiorstwa – zwłaszcza, jeżeli zatrudnieni z poszczególnych filii się nie znają. Przeglądając gazetę firmową, pracownicy powinni także poczytać o planach rozwoju przedsiębiorstwa. Tematyka gazet firmowych, jak łatwo się domyślić, różni się w zależności od charakteru przedsiębiorstwa, ilości pracowników, a także od przeciętnego wieku zatrudnionych.

Ciekawa gazeta firmowa

Efektywność wizerunkowa gazety firmowej w ogromnej mierze zależy od tego, jak ona wygląda. Dlatego ważne jest zarówno to, kto napisze artykuły znajdujące się na jej łamach, ale także to, jakim specjalistom DTP zlecimy jej skład. Osiągniecie oczekiwanych rezultatów marketingowych bez wątpienia ułatwi gazeta firmowa złożona przez doświadczoną agencję reklamową. Decydując się na to rozwiązanie nie tylko sprawimy, iż odbiorcy szybciej znajdują interesujące ich wiadomości, ale również gazeta będzie prezentować się atrakcyjniej, przez co sięgnie po nią większa ilość czytelników.

Dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]